• резюме

Головна

Безоплатна приватизація земельноі ділянки у власність Друк e-mail
There are no translations available.

 Безоплатна приватизація земельноі ділянки у власність
 
Хочу скористатися правом безоплатної приватизації земельної ділянки, за межами міста для використання як дачі. Підкажіть як це оформлюється та що для цього потрібно?
Важливим аспектом для початку роботи над цим питанням є визначення цілей використання даної земельної ділянки та її розмірів відповідно до ст. 121 Земельного кодексу України.
Згідно зі ст. 121 Земельного кодексу України громадяни України мають право на приватизацію земельних ділянок у таких розмірах:
- для ведення фермерського господарства - в розмірі земельної частки (паю), визначеної для членів сільськогосподарських підприємств, розташованих на території сільської, селищної, міської ради, де знаходиться фермерське господарство. Якщо на території сільської, селищної, міської ради розташовано декілька сільськогосподарських підприємств, розмір земельної частки (паю) визначається як середній по цих підприємствах. У разі відсутності сільськогосподарських підприємств на території відповідної ради розмір земельної частки (паю) визначається як середній по району;  для ведення особистого селянського господарства - не більше 2,0 га;
- для ведення садівництва - не більше 0,12 га;
- для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) у селах - не більше 0,25 га, в селищах - не більше 0,15 га, в містах - не більше 0,10 га;
- для індивідуального дачного будівництва - не більше 0,10 га;
- для будівництва індивідуальних гаражів - не більше 0,01 га. 
У нашому випадку це земельна ділянка не більше 0,10 га призначена для індивідуального дачного будівництва. Визначившись із цільовим призначенням та розміром земельної ділянки потрібно визначити її місцезнаходження. Це необхідно для того, щоб правильно обрати орган до якого необхідно звернутись наступним кроком. У даному випадку земельна ділянка знаходиться за межами міста.
Тож, якщо земельна ділянка знаходиться у межах міста потрібно звертатися до місцевої ради, (якщо за межами міста – до районної адміністрації) із заявою про передання земельної ділянки у власність, зазначивши цільове призначення та розміри. Далі установа, до якої подавалася заява, у місячний термін надає дозвіл на розробку документації землеустрою. 
Після чого необхідно звернутися до землевпорядної організації та укласти договір на розробку такої документації. Термін виконання роботи з підготовки документів обговорюється сторонами при укладенні договору. Готову документацію потрібно подати до місцевої ради (або районної адміністрації). Протягом двох тижнів приймається рішення про затвердження документації із землеустрою та передачу земельної ділянки у власність.
Згідно зі ст. 125 Земельного кодексу України право власності на земельну ділянку виникає з моменту державної реєстрації цього права. А тому після отримання рішення про передачу у власність земельної ділянки та отримання державного акта на право власності на земельну ділянку необхідно здійснити реєстрацію такого права.
Якщо Ви не плануєте найближчим часом продавати, дарувати, передавати у оренду земельну ділянку тощо, то нагальної потреби у перереєстрації прав на земельну ділянку немає. Ви зможете здійснити її у майбутньому, коли така потреба виникне – у цьому разі реєстрацію права власності, що виникло до 1 січня 2013 року, перед вчиненням певної нотаріальної дії зможе здійснити нотаріус. 
Якщо є така необхідність, із особливою увагою потрібно поставитися до підготовки пакету документів для реєстрації права власності на земельну ділянку. Документи, які треба мати:
- заяву встановленої форми;
- копію документа, що посвідчує особу заявника;
- копію ідентифікаційного коду (крім випадків, коли особа через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податку, офіційно повідомила про це відповідні органи державної влади та має відмітку в паспорті громадянина України);
- документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру прав (квитанція);
- документ про сплату державного мита (квитанція) (крім випадків, коли особа звільнена від сплати державного мита);
- документи, що підтверджують виникнення, перехід або припинення права власності на земельну ділянку (державний акт на право власності на земельну ділянку, договір купівлі- продажу, дарування, рішення суду). 
Із цими документами потрібно звертатися до відповідного підрозділу Державної реєстраційної служби, у якій державний реєстратор зобов’язаний при необхідності допомогти заповнити документи правильно та провести реєстрацію прав. По закінченню процедури (через 14 днів) державний реєстратор має видати витяг з Державного реєстру прав з документами, що подавалися або надіслати їх поштою. На цьому етапі процедура оформлення земельної ділянки закінчується.
 
Для більш розгонутих консультацій в індивідуальному порядку звертайтеся за адресою м. Кіровоград, вул. Івана Олинського (Соціалістична), 68, оф. 2

Телефони: 095-337-44-63, 067-520-06-56.
 
Пишіть мені на електронну пошту    Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду   

 

Контакты

  • контакты